Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 06.06.2007, 19:55
kenni:n Avatar
kenni kenni ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 21.08.06
Sijainti: maa
Viestit: 608
Perusasetus

Lainaus:
quote:
PALJON kiitoksia kaikille neuvoista ja avusta! vieläkö saisin varmuuden tohon asiaan että onko toi syötönsäätöruuvi mitä tuolta pumpun tuliseinän puoleisesta päätystä ruuvailen aukipäin ja teho lisääntyy aina. uudemmissa sielä on kuvanperusteella 2 säätöö ja tässä vanhemmassa ei o kun yksi. ja aina kun puhutaan pakopaineista ja lämpötiloista ni mitkä on sit hyviä arvoja ja miten ne mitataan. paine vissiin sillai että ennen ahdinta hitsataan joku putki mihin painemittari? mites lämpö?

"MIKSI KÄVELLÄ JOS AUTOLLAKIN PÄÄSEE?"
Noista syöttöjutuista en tiiä ku mulla on erilainen pumppu. Muuta pakolämmön voi mitata vaikka heti turbon jälkeen. Sitä varten myydään ihan omia mittareitakin. Ovat vaan aika kalliita.



-WWW.PROFANTASYSAFARI.COM-
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
LR series III dieselin ahtaminen hanes Tekniikka & Jutustelu 11 09.11.2007 21:01
Suzukin ahtaminen salpa Tekniikka & Jutustelu 18 24.03.2007 20:50
-83 hiluxin ahtaminen osatauno Tekniikka & Jutustelu 4 13.10.2006 21:27
patrollin ahtaminen!! Tekniikka & Jutustelu 10 27.02.2006 21:51
uazin ahtaminen uakkeri Tekniikka & Jutustelu 1 16.05.2005 17:22


Sivu luotu: 01:30 (GMT +2).