![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#11
|
|||
|
|||
|
Kauppatorilta lähtee tänään "kunnonporukkaa",Pappa Tuntureita, ym alan henkisiä.
Sotaveteraaneille,tämä on myös yksi hyvä tapa muistaa heitä. "Pakko" lähteä katsomaan,ja moikkaamaan tuttuja.(maksettuja kavereita)heh heh.Tää tieto tapahtumasta tuli mulle vähän puuntakaa niin ei sen enempää infoa kuin menoksi.http://www.halavatunpapat.com/etusivu.html Edited by - Bruno on 18/05/2007 08:57:01 |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| M tai V kaks kappaletta IP67 loisteputkivalaisinta | masi_71 | O/M/V Muut | 0 | 27.04.2007 15:19 |
| p**kaks meni | härdelli | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 28.03.2007 07:43 |
| O Jännitteenalennin eli kaks | vepele | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 3 | 17.03.2007 11:48 |
| O: Mopo pv, monkey tai joku muu pikku pyöräinen | samisami2 | O/M/V Muut | 8 | 31.10.2005 09:56 |
| kaks hassuu testiä | Dr.Fhalcion | URL | 3 | 26.05.2003 18:01 |