Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 18.05.2007, 07:54
Bruno Bruno ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 09.11.05
Sijainti: Helsinki.
Viestit: 753
Perusasetus

Kauppatorilta lähtee tänään "kunnonporukkaa",Pappa Tuntureita, ym alan henkisiä.
Sotaveteraaneille,tämä on myös yksi hyvä tapa muistaa heitä.
"Pakko" lähteä katsomaan,ja moikkaamaan tuttuja.(maksettuja kavereita)heh heh.Tää tieto tapahtumasta tuli mulle vähän puuntakaa niin ei sen enempää infoa kuin menoksi.http://www.halavatunpapat.com/etusivu.html



Edited by - Bruno on 18/05/2007 08:57:01
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
M tai V kaks kappaletta IP67 loisteputkivalaisinta masi_71 O/M/V Muut 0 27.04.2007 15:19
p**kaks meni härdelli Tekniikka & Jutustelu 3 28.03.2007 07:43
O Jännitteenalennin eli kaks vepele O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 3 17.03.2007 11:48
O: Mopo pv, monkey tai joku muu pikku pyöräinen samisami2 O/M/V Muut 8 31.10.2005 09:56
kaks hassuu testiä Dr.Fhalcion URL 3 26.05.2003 18:01


Sivu luotu: 20:07 (GMT +2).