![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#2
|
||||
|
||||
![]()
aurausväli muuttuu ylensä keulan korkeutta muutettaessa , suuntaan tai toiseen , ja se pitää tarkastaa/säätää , tukivarsien kääntyessä niiden keskinäiset mitat muuttuvat , itsellä aikanaan gsi kadetissa muuttui madaltaessä 60mm vali n +-0 :sta 4mm auraukselle.
sun biilissä lienee hammastanko akselin etupuolella kun alkoi harittamaan ,campperin säädöstä en tiedä, mutta uskoisin aurauksen olevan tärkeämpi ainakin renkaiden kulumisen kannalta... |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
hj61 takaluukkujen haritus | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 02.05.2007 21:48 | |
Uazin kannen madallus | -MAKE- | Tekniikka & Jutustelu | 15 | 15.03.2006 21:12 |
auraus/haritus maasturissa. | Joukka | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 20.02.2005 12:21 |
Patrollin auraus/haritus? | 33SD | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 13.11.2004 14:13 |
madallus + korotus? | jeeppi-eki | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 16.09.2004 16:55 |