Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #2  
Vanha 29.04.2007, 21:09
liero:n Avatar
liero liero ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 01.01.05
Sijainti: jämsä finland
Viestit: 870
Perusasetus

aurausväli muuttuu ylensä keulan korkeutta muutettaessa , suuntaan tai toiseen , ja se pitää tarkastaa/säätää , tukivarsien kääntyessä niiden keskinäiset mitat muuttuvat , itsellä aikanaan gsi kadetissa muuttui madaltaessä 60mm vali n +-0 :sta 4mm auraukselle.
sun biilissä lienee hammastanko akselin etupuolella kun alkoi harittamaan ,campperin säädöstä en tiedä, mutta uskoisin aurauksen olevan tärkeämpi ainakin renkaiden kulumisen kannalta...

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
hj61 takaluukkujen haritus Tekniikka & Jutustelu 3 02.05.2007 21:48
Uazin kannen madallus -MAKE- Tekniikka & Jutustelu 15 15.03.2006 21:12
auraus/haritus maasturissa. Joukka Tekniikka & Jutustelu 7 20.02.2005 12:21
Patrollin auraus/haritus? 33SD Tekniikka & Jutustelu 3 13.11.2004 14:13
madallus + korotus? jeeppi-eki Tekniikka & Jutustelu 11 16.09.2004 16:55


Sivu luotu: 09:21 (GMT +2).