etualeksin kasausrosessi meneillään, ja samalla tietysti hävitän jarrukilvet. vaan onko sillä noin 3mm kilven paksuutta mitään käytännön merkitystä siellä napaputken ja pölysuojan välissä??? jotenkin jäi sellanen mielikuva aiemman rojektin osalta että en olisi mitenkään kompensoinut tuota kilven poistoa, eikä ollut mitään ongelmia. ja aika monta muutakin tojoa tiedän olevan käytössä että osat on lyöty nippuun pistaen vain jarrukilpi, ja nekin liikkuvat ja toimivat vallan mainiosti.
jossakin vanhassa topicissa muistelen että joku oli tehnyt/teettänyt kilvenkorvikepalat että orkkismitat täsmää, ja näkyyhän tuollaisia olevan ulkomaanelävien sivuilla myynnissäkin. vai osaako joku oikein hienosti ja hyvin perustella miksi siellä osien välissä pitäisi se kilven paksuus säilyttää jollakin täytekikkareella??