Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #26  
Vanha 18.03.2007, 11:03
-MaTTi-:n Avatar
-MaTTi- -MaTTi- ei ole kirjautuneena
Guru
 
Rekisteröitynyt: 27.07.04
Sijainti: Jokela, Finland.
Viestit: 11.063
Perusasetus

Bensakone käy vertailuun, sen tehoon voi lisätä 20 %.

Coolerin lisäyksellä ei ole mitään tekemistä prosenttien kanssa.

Vähäpäästöisyys koskee pakettiautoja vasta 1.1.1993, mutta otteen maininta ratkaisee. Eli jos tuota vanhemman auton otteessa lukee VÄHÄPÄÄSTÖINEN, omatekoinen turbotus ei mene läpi ilman kallista penkissä ajettua päästötestiä. Sekin tietysti pitäisi saada hyväksytysti suoritettua.

P.S. Miks tollasta imudieseliksi suunniteltua konetta pitää rangaista potenssiin 3 olevilla ahdoilla??? Kaikki tai ei mitään -mentaliteetti tuntuu olevan turbottajien kuningasajatus.

_______________________________________________
Toyota Land Cruiser KJ90
Suzuki SJ410
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Hilun kierroslukumittari Tekniikka & Jutustelu 3 24.09.2007 12:05
O: IFS hilun simpukka _Metal_ O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 25.06.2007 15:10
Hilun laakeri Rape Tekniikka & Jutustelu 1 20.04.2007 21:35
Hilun perä Rape Tekniikka & Jutustelu 7 19.03.2007 21:27
2l-2:n turbottaminen? Tekniikka & Jutustelu 1 18.03.2005 13:47


Sivu luotu: 20:26 (GMT +2).