Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 11.07.2007, 12:17
Erion:n Avatar
Erion Erion ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 18.12.06
Sijainti: Helsinki, Finland.
Viestit: 290
Perusasetus

Lava-auton korinkorotus KC


Kyseessä nyt nissan King 4wd -88.
Miten lava-autojen lavoja on yleensä korotettu? Laitetaanko vain kiinnityspisteiden väliin korotuspalikat vai myös niiden tukienpäälle jotka ainakin Nissanissa on siinä välissä välissä- puolessa välissä lavaa. Ajattelin 2" korottaa, koska ymmärsin että 3" on turhaa. Saa kommentoida.

Saa antaa myös muita korin korotus ohjeita. Myös vääntösauvojen irroitus ohjeet tervetulleet, pitäsisi muutama sentti korottaa mutta säädöt on tapissa kuluneiden sauvojen takia. Auttaako jos irroittaa sauvat ja pyöräyttää eri kohtaan?

Auttakaa aloittelijaa joka haluaa metsään ajelemaan!

Nissan King 2.5d 4wd

Edited by - Erion on 11/07/2007 14:00:38

Edited by - Erion on 05/09/2007 11:29:43

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Hilux -93 korinkorotus Maasturiprojektit 2 09.07.2007 21:59
HJ:n korinkorotus ongelma juhasiren Tekniikka & Jutustelu 7 29.01.2007 21:52
Jeepin korinkorotus Ex_inkkari Tekniikka & Jutustelu 3 22.05.2006 07:15
Blazer korinkorotus Blaaseri Tekniikka & Jutustelu 13 23.10.2005 11:50
blazer korinkorotus Tekniikka & Jutustelu 4 29.03.2005 16:29


Sivu luotu: 12:11 (GMT +2).