Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 05.03.2007, 15:18
iippo iippo ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 21.09.03
Sijainti: Rovaniemi, Finland.
Viestit: 379
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Greate! Onko teillä ehjää tojomekanik vinssiä jota testata jollain tavalla<img src=icon_smile_wink.gif border=0 align=middle>

__________________________________________________ _
HJ61 -89
HDJ80 -94
LJ70 -88
SLCK #68


http://www.maplehill.fi/
Ai miks? Että saatais testata eri sokkien kestoa vai?<img src=icon_smile_big.gif border=0 align=middle> Hevosmiesten tietotoimiston mukaan noi tojon mekaaniset vetää vaikka mummon lumesta, eli voimaa piisaa, taitais mittari jäädä toiseksi <img src=icon_smile_wink.gif border=0 align=middle>

------------------------------------------------
Off-road driving should only be attempted by drivers with the necessary skill, experience and understanding of the vehicle's limits
www.psory.fi
www.4x4-magazine.com
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Katsastus tuloksia Revolver Chit-Chat 131 27.08.2015 07:24
Vinssien vetotehon mittaus ¤ Tuloksia¤ TML Tekniikka & Jutustelu 23 27.02.2007 17:09
Tuloksia ja "tuloksia" Jucca Kuntosali 0 07.03.2006 17:20
kisa tuloksia sos Tapahtumat 4 22.01.2006 21:33


Sivu luotu: 15:38 (GMT +2).