Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #12  
Vanha 30.01.2007, 09:24
jjtp jjtp ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 13.02.04
Sijainti: hamina, Finland.
Viestit: 2.172
Perusasetus

Lainaus:
quote:
pitäsköhän se dipoli olla viritetty 900 (1800) mhz:n ? silloinhan yhden tapsin pituus olisi 8.33 cm. niitä isoja tukiaseama dipoli patteriantenneja saa ainakin kajaanissa ilmaiseksi puhelinyhtiöltä. niis vahvistustakin jotain 18 dbi ja pirttiin sitten autopiiska
joo just näin hyvä opa,illal ei huvittanut etsiä laskinta ja alkaa laskea dipolin viiksien pituutta
ja tapsa suunta antenni on useammasta elementistä koostuva antenni jonka paras vahvistus on pääkeilan suuntaan,eli suunta antenni koostuu syöttöelementistä esin dipoli sen taakse ja eteen on laitettu elementtejä jolla saadaan antennille suutaavaa vaikutusta.
eli esin kaikki tv antennit on suunta-antenejta


.
.
.
.
.
.
.
.




Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
ohjausvarren vahvistaminen RJ70 Tekniikka & Jutustelu 4 08.04.2008 21:48
SJ410 vaihdelaatikon pakin vahvistaminen?? korbimotors Tekniikka & Jutustelu 3 07.06.2007 21:06
sj410 siirtäjän irroitus ja vahvistaminen? TommyS Tekniikka & Jutustelu 4 06.03.2007 14:15
Akseliputken vahvistaminen pjtk Tekniikka & Jutustelu 14 17.07.2005 07:45
BJ-40 raidetangon vahvistaminen mikjus Tekniikka & Jutustelu 13 26.03.2004 09:26


Sivu luotu: 23:15 (GMT +2).