![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#25
|
||||
|
||||
|
kyllä monttukin on hyvä, nopeat tarkistusjutut auton alla helppo tehdä kun ei tartte nostaa ja laskea, lisäks monttu antaa vielä lisää tilaa auton alle, ja säilytykseen mahdollisuudet myös, montunhan voin peittää kannella silloin kun sitä ai tarvii, esim ritilällä - mielestäni monttu on aina paremmin hintansa väärti kuin pukkiviritykset
itelle kun synnytetään seuraava talli, niin tulee sekä monttu, että toi -JERKKU- mallin AMI 3.6 - ei muuten ainakaan ton mallin 2 - pilarisen alla pelottanu ikuna rakentaa stRangea, joka painoi noin 2700 kg reissukunnossa, eli kyllä ne tukevia on tarkkuutta sitten vaan nosturikohtaisesti, kaikkiin ei autoa saa ajaa kuin yksiäpäin, painopiste on ajateltu nostovarsien pituuksissa -pee- ...ei se satu... <img src=/smiley/coolgleam.gif border=0 align=middle> Pees hevi Gees <img src=/smiley/coolgleam.gif border=0 align=middle> jatila offroad ry rover ystävät ry #235 slck ry pähäma ry team UTZ MAN ZAA |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| M: Hydraulinen nosturi | JERKKU | O/M/V Muut | 0 | 07.12.2007 23:45 |
| m: alu rampit myyty | sami_k | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 6 | 25.09.2007 20:34 |
| O: nosturi pick uppiin | pee | O/M/V Muut | 6 | 09.07.2007 08:09 |
| m:auto nosturi | lapikas | O/M/V Muut | 2 | 05.07.2007 08:25 |
| M : Nosturi omalla hydrauliikalla 650 e | finvalp | O/M/V Muut | 1 | 24.08.2005 20:05 |