Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 30.12.2006, 22:16
Patrol83:n Avatar
Patrol83 Patrol83 ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 27.01.05
Sijainti: Kangasala Sahalahti, Finland.
Viestit: 18
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Mites, onko sulla kokemusta noista bluebirdeistä? monet väittää todella huonoks servoks, onko tietoa?

Noista servoista on tosiaan ollut paljon juttua netissä, vanhat BlueBirdit oli melko huonoja
mutta nää uudemmat on saanut kehuja hinta/laatu suhteen takia.
Olen hankkinut 2kpl BMS-620MG, BMS-660MGHS (14.6kg), BMS-380MAX, BMS-303(micro), servot ja mitään ongelmia ei ole ollut. Laitoin kokeeksi tähän härveliin BMS-660MGHS servon ohjaukseen, voimaa riittää ja hyvin on kestänyt nää 25h ajot.


Lainaus:
quote:
Kauan on tehnyt mieli hankkia RC auto itelle joskohan sitä nyt sais hommattua..<img src=icon_smile_tongue.gif border=0 align=middle>

Kumpi olis tohon maastossa kikkailuun parempi polttis vai sähkökäyttöinen? HPI WHEELY KING tommosta katseli näytti ihan käyvältä peliltä mitäs te näistä jotain tietävät olette mieltä tommosesta? <img src=icon_smile_blush.gif border=0 align=middle>

<center>-87 Lada Niva ¤projekti kesken¤-

-Niva offis projekti *keskenpahasti*-

Suomen Niva Clubi @ www.suomennivaclubi.tk</center>
Ei polttis vehkeillä tee mitään mettässä. Välitys ongelmat tulee heti eteen ja kytkimiä palaa. Toi HPI WHEELY KING (http://www.hpieurope.com/kit-info.ph...=10822&lang=en)vois olla hyvä alotus auto.

Patrol 3.3 "83"
LJ70 "90"
Audi 5000 "84"

Edited by - Patrol83 on 30/12/2006 22:48:33
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
millaisia puskureita boozer Tekniikka & Jutustelu 4 19.04.2006 04:59
RC rock crawlereita Ebay:ssä Mutamies Chit-Chat 10 04.04.2006 20:39
Wobblaus, millaisia kokemuksia ilmiöstä? lepoantti Tekniikka & Jutustelu 17 17.03.2006 14:57
Millaisia kompressoreja pajalla? Mutamies Tekniikka & Jutustelu 17 30.01.2006 20:42
Millaisia keinoja estämään vesivahinkoja? imported_offroadjouni Tekniikka & Jutustelu 0 04.02.2003 12:40


Sivu luotu: 16:12 (GMT +2).