![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]()
en tiiä mut on minun mielestä HELVETIN TYPERÄÄ! mennä kiusaamaan ja ränkkään epämääränen tie paskaks josta ei oo varma saako siellä ajaa ite
asun korvessa ja arvatkaapa vaan että löytyykö täältä reittejä mitä tekisi mieli mennä ja möyrästä mutta omatunto ja järki käteen! ja jos oikein pakko on päästä ajaan ni on oltava POKKAA JA OTETTAVA MAANOMISTAJASTA SELVÄÄ JA KYSYY LUVAN en oo ite maata omistava mutta oon menetelly ite näin ja kysyny asiallisesti ni oon saanu luvan tosta noin mutta tää on vaa mun mielipide et näin..!! |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Avo maasturilla ajaminen ilman ovia, laillistako? | vannika | Tekniikka & Jutustelu | 20 | 12.08.2012 20:47 |
Kulutuksen ero maan tiellä? Renkailla... | offipete | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 13.06.2006 12:33 |
Ajaminen ilman takakardaania? | S-V | Tekniikka & Jutustelu | 15 | 27.06.2005 22:44 |
Ei pysy Bertta tiellä | Eskimo | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 16.11.2004 12:19 |
Nuoriso Tiellä Turmioon! | Lars | Niilo Paasivirta - Correct Opinions | 0 | 18.12.2001 14:24 |