Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 01.04.2007, 20:27
uretaani uretaani ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 07.01.05
Sijainti: Karjaa
Viestit: 213
Perusasetus

Defender 110" 2001 korotus


Nyt olisi kysymyksiä LRO Defenderiin liittyen:

Alusta oli vakio, laitoin sitten Britpartin keltaiset +50kg ja +38mm jouset eteen, sekä +500kg +51mm taakse. Edessä (3 ASTEEN KORJAUKSELLA) ja takana taivutetut tukivarret PU-puslilla. Renkaiksi pistettiin 295-75-16, vanteet 7x16 mallia mustaJuuka.

Enempää ei tätä kannata korottaa...

Defenderissä on aikasen tiuha tuo välitys, jotta pääsee yli sataa on uudesta asti ollut loikkari, eli GKN mallia planeettavaihde.

Pientä "jurinaa" ensikokeiluilla voimansiirrosta kuului, mutta se hävisi n. 20min kokeilun jälkeen.

Minkälaisessa kulmassa vakiokardaanit saa Defenderissä olla, että ei tule ongelmia ja ylikulumista?

Onko kokemuksia GKN:n ylivaihteesta?


lappalainen savossa

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
M:Tekniikan maailman vuosikerrat 2001-2007 JES O/M/V Muut 1 07.05.2008 14:30
Chevy silverado 2001 aatu O/M/V Ajoneuvot 0 02.04.2008 21:16
O:Audi A6 Avant 2001 takalampun lasi J-T O/M/V Muut 2 23.12.2007 22:23
M/V: KTM SX 250 2001 O/M/V Muut 7 02.07.2005 19:13
TOP EIGHT IDIOTS OF 2001 bono Bullshit 0 24.11.2002 15:36


Sivu luotu: 14:18 (GMT +2).