|  |   | 
| 
 | |||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen | 
|  | Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä | 
| 
			 
			#1  
			
			
			
			
			
		 | |||
| 
 | |||
|   Defender 110" 2001 korotusNyt olisi kysymyksiä LRO Defenderiin liittyen: Alusta oli vakio, laitoin sitten Britpartin keltaiset +50kg ja +38mm jouset eteen, sekä +500kg +51mm taakse. Edessä (3 ASTEEN KORJAUKSELLA) ja takana taivutetut tukivarret PU-puslilla. Renkaiksi pistettiin 295-75-16, vanteet 7x16 mallia mustaJuuka. Enempää ei tätä kannata korottaa... Defenderissä on aikasen tiuha tuo välitys, jotta pääsee yli sataa on uudesta asti ollut loikkari, eli GKN mallia planeettavaihde.    Pientä "jurinaa" ensikokeiluilla voimansiirrosta kuului, mutta se hävisi n. 20min kokeilun jälkeen. Minkälaisessa kulmassa vakiokardaanit saa Defenderissä olla, että ei tule ongelmia ja ylikulumista? Onko kokemuksia GKN:n ylivaihteesta? lappalainen savossa   
 | 
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| 
 | 
|  Samanlaisia viestiketjuja | ||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti | 
| M:Tekniikan maailman vuosikerrat 2001-2007 | JES | O/M/V Muut | 1 | 07.05.2008 14:30 | 
| Chevy silverado 2001 | aatu | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 02.04.2008 21:16 | 
| O:Audi A6 Avant 2001 takalampun lasi | J-T | O/M/V Muut | 2 | 23.12.2007 22:23 | 
| M/V: KTM SX 250 2001 | O/M/V Muut | 7 | 02.07.2005 19:13 | |
| TOP EIGHT IDIOTS OF 2001 | bono | Bullshit | 0 | 24.11.2002 15:36 |