![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
|||
|
|||
![]() Alennetun autoveron maasturista pakuksiTervehdys! Kun tässä tutkailin näiläkin sivuilla esillä olleita AKE:n ohjetta 1892/208/2003, jossa siis oli alenetun ja täyden veron alaisten pakettisutojen penkkisäännöksistä. Tässä lyhyesti tärkeimmät ja lopussa kaiken pointti: Eli täyden autoveron alaisen pakettiauton voi tehdä maasturista ns. koiraverkkoratkaisulla jos, k.o autosta on olemassa tyyppihyväksyntä pakettiautoksi. Tämä lienee kaikille selvää. Alennetun autoveron pakettiautoon saa 1-3 kpl istuimia tavaratilaan, jos tavaratila on 7-9 m3. Tämäkin lienee kaikille selvää ja käytännössä mahdotonta. Pakettiautoon, jonka tavaratilan tilavuus on alle 3 m3, on oltava tyyppihyväksyntä pakettiautoksi. Tätähän on jo toteutettukin ainakin täyden veron autoissa. Mutta mutta: Kun tekstiä lukee tarkemmin, tein päätelmän, jonka mukaan: ALENNETUN AUTOVERON ALAISEEN PAKETTIAUTOON, JONKA TAVARATILA ON ALLE 3M2 JA SIITÄ ON TYYPPIHYVÄKSYNTÄ PAKETTIAUTOKSI , VOI KATSASTAA KAHDEN HENGEN PAKETTIAUTOKSI ILMAN TAKAPENKKEJÄ. Eihän tästä muuta iloa ole, mutta esim. vanhemmat Pajerot ym. pakutyypitetyt maasturit saa 2 hengen pakuiksi ilman kattohökötyksiä! Onko näin? TT Note! This message was posted anonymously!
|
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Autoveron muutoksen vaikutukset tuontiautoihin | jappe | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 22.01.2008 23:52 |
Autoveron viikonloppuylläri | JF | Chit-Chat | 36 | 17.09.2007 09:12 |
Maasturista->Pakettiauto | Janzku | Tekniikka & Jutustelu | 18 | 29.04.2007 17:03 |
Maasturista traktoriksi | vepele | Tekniikka & Jutustelu | 23 | 12.10.2005 22:13 |
Maasturista huoltoauto. | Tapsa | Tekniikka & Jutustelu | 33 | 17.02.2005 17:49 |