Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #5  
Vanha 09.11.2006, 05:32
Ahosensetä:n Avatar
Ahosensetä Ahosensetä ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 01.10.04
Sijainti: Marttila, Finland.
Viestit: 4.066
Perusasetus

Käsijarru on, niinkuin Shuttle mainitsee, takakardaanin etupäässä oleva rumpujarru. Perävälityksen vuoksi se on erittäin tehokas eikä sitä saa laittaa päälle auton liikkuessa. En myöskään testaisi sitä noin ajamalla käsijarru päällä, tuo käy keskitasauspyörästön päälle. Kokeile niin, että laitat sen päälle noin 1-2 km/h vauhdista. Älä anna katsurinkaan kokeilla sitä rullilla.

Kahva nousee hiukan liian korkealle. Sillä ei pitäisi olla mitään tekemistä jumittamisen kanssa. Tuo jumittaminen on muutenkin ihme juttu, yleensä tuo on erittäin huoleton. Kannattaa varmaan avata ja katsoa onko palautusjousi poikki tai jotain vastaavaa.

T, Antti
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
SJ-413 Käsijarru Suzu-ukko Tekniikka & Jutustelu 1 13.04.2008 16:46
Rangen käsijarru ohVille Tekniikka & Jutustelu 9 22.01.2007 22:01
Käsijarru! hpotteri Tekniikka & Jutustelu 17 13.05.2006 13:02
O:Jeepin käsijarru uazman O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 17.01.2006 17:11
Käsijarru Yleiset 0 06.12.2002 02:06


Sivu luotu: 00:13 (GMT +2).