![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Käsijarru on, niinkuin Shuttle mainitsee, takakardaanin etupäässä oleva rumpujarru. Perävälityksen vuoksi se on erittäin tehokas eikä sitä saa laittaa päälle auton liikkuessa. En myöskään testaisi sitä noin ajamalla käsijarru päällä, tuo käy keskitasauspyörästön päälle. Kokeile niin, että laitat sen päälle noin 1-2 km/h vauhdista. Älä anna katsurinkaan kokeilla sitä rullilla.
Kahva nousee hiukan liian korkealle. Sillä ei pitäisi olla mitään tekemistä jumittamisen kanssa. Tuo jumittaminen on muutenkin ihme juttu, yleensä tuo on erittäin huoleton. Kannattaa varmaan avata ja katsoa onko palautusjousi poikki tai jotain vastaavaa. T, Antti |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
SJ-413 Käsijarru | Suzu-ukko | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 13.04.2008 16:46 |
Rangen käsijarru | ohVille | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 22.01.2007 22:01 |
Käsijarru! | hpotteri | Tekniikka & Jutustelu | 17 | 13.05.2006 13:02 |
O:Jeepin käsijarru | uazman | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 17.01.2006 17:11 |
Käsijarru | Yleiset | 0 | 06.12.2002 02:06 |