Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #31  
Vanha 26.10.2006, 20:28
A45 A45 ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 13.05.04
Sijainti: Espoo, Finland.
Viestit: 1.490
Perusasetus

Oletko tutkinut siis lukon sisältä välykset? Jos liian tiukalla niin tuo on mahdollista, toinen mikä vois periaatteessa aiheuttaa vastaavan olis kiero keskitappi mutten ihan usko siihen vaivaan?

Nyt muuten Aussien hintoja tarkistettu, meillä töissä hyllyssä on 450€/kpl

-Maastoautossa on jäykkä etuakseli-
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
aussie eteen fourwheeler Tekniikka & Jutustelu 0 11.06.2006 21:27
Aussie Locker ja BJ SL Tekniikka & Jutustelu 13 07.11.2005 18:26
Kokemuksia Aussie lockerista tai Lock rightista? Hammer__ Tekniikka & Jutustelu 6 27.09.2005 13:13
Aussie Locker?? Tekniikka & Jutustelu 1 01.03.2005 11:09
Aussie locker taas anttir Tekniikka & Jutustelu 14 04.02.2004 10:18


Sivu luotu: 15:53 (GMT +2).