![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#31
|
|||
|
|||
|
Oletko tutkinut siis lukon sisältä välykset? Jos liian tiukalla niin tuo on mahdollista, toinen mikä vois periaatteessa aiheuttaa vastaavan olis kiero keskitappi mutten ihan usko siihen vaivaan?
Nyt muuten Aussien hintoja tarkistettu, meillä töissä hyllyssä on 450€/kpl -Maastoautossa on jäykkä etuakseli- |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| aussie eteen | fourwheeler | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 11.06.2006 21:27 |
| Aussie Locker ja BJ | SL | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 07.11.2005 18:26 |
| Kokemuksia Aussie lockerista tai Lock rightista? | Hammer__ | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 27.09.2005 13:13 |
| Aussie Locker?? | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 01.03.2005 11:09 | |
| Aussie locker taas | anttir | Tekniikka & Jutustelu | 14 | 04.02.2004 10:18 |