![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#11
|
|||
|
|||
|
Olen kanssa ihan samaa mieltä että vapauttakaa jo toi jappen jeeppi kaarisäännöistä toteamalla että siinä on tehdasvalmisteiset riittävät kaaret. Jos jappen perse kestää kaataa jeeppi oli kaaret mitkä vaan niin tehkööt sen.
Japen auto on lisäksi uutta tervettä peltiä eikä 20 vuotta suolassa uitettu.Ajatus turvallisesta auton kaatamisesta on hyvä mutta jotenkin voisi luottaa myös ihmisten omaan arviointikykyyn ja oman terveyden suojeluun. AKK:n alla ajetaan jokkista 10 kertaa kaadetuilla kaarilla, jotka on mädässä korissa kiinni. Mitenkään rokkirallia puolustamatta, ne ajaa kuitenkin kovaa offiin verrattuna ja kaaret suositellaan hitsattavaksi hyvin ja materiaaleista voi tinkiä jos on muuten hyvää yrittäny. Vaikka kuinka pelottelee niin kyllä offi on paljon turvallisempi laji pienien nopeuksien ansiosta mutta kaarissa yritetään pistää paremmaksi.. ************** Jussi ja Suzuki |
| Luokat |
| suunnistus |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Off-Road Suunnistus Cup 2009 | Mylppy | Tapahtumat | 13 | 13.12.2009 16:44 |
| Off-Road Suunnistus Cupin Nettisivut auki | Käyttäjä | Tekniikka & Jutustelu | 22 | 11.01.2009 23:48 |
| Offin Tekniikka/virhepiste säännöt v. 2009 | RJCOBRA | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 02.12.2008 19:43 |
| Suunnistus>mönkkäriluokan säännöt | tikpe | Chit-Chat | 1 | 12.06.2008 08:58 |
| Baltic cupin (TR2) säännöt ja tulkinta? | SauliS | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 10.02.2005 09:25 |