Tyyppihyväksymättömiä karjapuskureita saa asentaa N1G- ja M1G-luokan autoihin 24.5.2007 asti. Tämän jälkeen kaikkiin, myös vanhoihin, N1- N1G- sekä alle 3500 kg:n M1- ja M1G-luokan ajoneuvoihin asennettavien karjapuskurien ja lisävalotelineiden tulee olla direktiivin 2005/66/EY mukaan tyyppihyväksyttyjä.
Että näin. Hyvä EU!!!!!!

Loppuu se kotitekoisten nautarautojen teko. Eri asia miten noihin nyt sitten suhtaudutaan, karjapuskureita kun ei ole kirjoiteltu rekisteriotteelle. Mistä tietää onko rauta ollut kiinni jo ennen 24.5.2007 joskus vuoden päästä? No, kai puututaan vaan tuota uudempiin autoihin ja niiden rautoihin... vai vaaditaanko muutoskatsastukseen? Saas nähä.
_______________________________________________
Toyota 4Runner 3.0TD, SDORI spacerit, BFG AT 33x10.50R15