![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]() Ensimmäistä maasturia hankkimassaTerve! Tässä ensimmäistä maastovekotinta olen hankkimassa ja vähän mielipiteitä/neuvoja kaipailen. Auto hankitaan perheen kulkupeliksi ja mun harrastusvälineeksi. Vaatimukset autolle: - hinta 8000-12000 € - ilmastointi (tämä oli vaimon ehto) - pitäis maastossa päästä ja lyhyitä maantie sukulointireissuja silloin tällöin Aikani tutkisteltuani tykästyin Jeep Cherokeehen 2.5 TD koneella (vm. -95-98). Se näyttäis täyttävän melko hyvin nuo mun speksit. Mistähän tuohon löytyisi jonkin näköistä huolto-ohjetta? Ilmeisesti VM Motorin jakopää on toteutettu hammaspyörillä? Löytyykö jostain räjäytyskuvaa koko autosta? Tekisi mieli rakennetta tutkailla ennen ostopäätöstä. En ole oikein mistään löytänyt mitään mainittavia haukkuja kyseiselle autolle. Tälläkin foorumilla tyyppivikoina mainittiin ainoastaan tämmöiset viat: -Helmat ruostuu takaa -Voimansiirto ei taida kestää extreme offrodia Eli kiitollisena otan vastaan tietoa Cherokeesta tai jostain muusta laitteesta, mikä mun käyttöön sopisi. T: Jani
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
O: Maasturia hankkimassa.... HJ? | O/M/V Muut | 0 | 04.01.2005 11:03 | |
Maasturia hankkimassa... | Harnold | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 30.12.2004 22:21 |
Uudempaa maasturia hankkimassa | Tekniikka & Jutustelu | 42 | 02.10.2004 09:24 | |
Montako maasturia? | imported_offroadjouni | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 12.06.2003 16:13 |
Joskus me kaikki olemme ensimmäistä kertaa asialla | mikk0 | Religion | 0 | 12.02.2003 23:29 |