Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #3  
Vanha 28.03.2006, 21:23
Jare:n Avatar
Jare Jare ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Loppi, Finland.
Viestit: 8.488
Perusasetus

Paa sinne keulalle sovittaen vaikka hiukan kiristetty Chevyn pikkulohko ja automaatti, niin riittää sitä hauskaa siellä jäällä ja maastossa!!!!!!!! Akselit kans vaatii lievää päivitystä tollaisella koneella

Toinen oivallinen vaihtoehto olis Volvon turbo kone. Tai sit vaan muuten pirteäksi viritetty Volvon moottori. Noita volvon koneita ainaki Norjalaiset on sovitellu useisiin suzukeihin. Ja siis ehdottomasti bensa moottori!!!!!! Dieselit on laiskoja ja painavia.





<center>---------------------------------------

www.formula-offroad.fi

</center>

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
SukiSuki projekti.. SukiSuki Maasturiprojektit 7 08.10.2007 19:39
Sukisuki täristää geswas Tekniikka & Jutustelu 17 23.03.2005 17:32
O:SUKISUKI O/M/V Muut 0 26.02.2004 21:39
V opel---->sukisuki mettäsika O/M/V Muut 0 22.11.2003 11:07
Sukisuki JHautopelti Tekniikka & Jutustelu 0 08.06.2003 18:23


Sivu luotu: 04:01 (GMT +2).