![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Muuta en tiedä mutta akseleiden ja vetopään pitää olla "samaa paria" paperilla. Siis jarrullisessa tietty.
Vaihtoehtona olis sitten ostaa joku vanha omavalmiste raato ja sitten "korjata" se kokonaan ![]() Varmaan pyrokratian puolesta helpoin konsti. --Medisiin, sano ryssä kun pullon löysi.-- |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Peräkärryn kierrejouset | BJ45 | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 12.10.2007 12:51 |
| M: peräkärryn akseli 750kg | junnu78 | O/M/V Muut | 0 | 15.05.2007 18:34 |
| Peräkärryn talvirengastus | hector | Tekniikka & Jutustelu | 17 | 14.11.2006 23:46 |
| OT:Peräkärryn rengaskoko ? | Jyri | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 09.07.2005 21:44 |
| OT: peräkärryn vääntösauvajousituksesta | -MaTTi- | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 29.05.2005 18:42 |