Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #9  
Vanha 24.03.2006, 16:57
J-T J-T ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 15.09.05
Sijainti: Tampere, Finland.
Viestit: 1.294
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Lainaus:
quote:
...keskenään puuhastelevat vain <img src=icon_smile_big.gif border=0 align=middle><img src=icon_smile_tongue.gif border=0 align=middle><img src=icon_smile_tongue.gif border=0 align=middle>
Sisäsiittoista porukkaa!!!


Niinhän ne ALANmiehet on<img src=icon_smile_big.gif border=0 align=middle><img src=icon_smile_wink.gif border=0 align=middle>

Haffella vaikka maan ääriin.......
http://koti.mbnet.fi/teamkala

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Taas tarvitaan hinureita Hyvinkäällä,LA 15,9 Ipe64 Tapahtumat 11 15.09.2007 21:19
Esory hyvinkäällä (kuvia) Ex_inkkari Chit-Chat 9 15.09.2006 17:33
Pajeron korjausta Hyvinkäällä? HEKULIINI Tekniikka & Jutustelu 13 25.10.2004 17:49
Corvette tapahtuma 14.8 Hyvinkäällä Rokka Yleiset 5 16.08.2004 12:07
Offiseuraa Hämeenlinnassa Micke Tekniikka & Jutustelu 7 07.01.2004 11:23


Sivu luotu: 17:05 (GMT +2).