Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 21.03.2006, 20:36
Repro:n Avatar
Repro Repro ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.10.04
Sijainti: Lappeenranta, Finland.
Viestit: 9.050
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Lainaus:
quote:
S2 voisi olla tuo ropeli ja tuo hukkis leipoo kiinni aika nopeasti. Kellon kalvo on eristetty liian huonosti kaasuista ja venttiilitkin on joskus kihnassu jumiin. Mutta halpahan se on.

Nissan kestää
Siitäpä sen tunnistaa..
Mulla oli samanlainen tosin ei ollut mun kohdalla mitään vikaa pelas
ihan OK.
Mistä tunnistaa?
Se on kuulemma S2A tai B,ei Geswas muistanu itekkään, tänään pultattiin toi Geswassin sorvaama dumppi kiinni,ja se ertasetan mäntäinen tekele toimii PIRUN hyvin!
Vastaa kaasun nostoon nopeasti.

Kaikki on mahdollista, paitsi pyörö-ovesta hiihtäminen.
WIRMA
Montenegros#10
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
hj-60 turbotus Toni.k Tekniikka & Jutustelu 33 12.10.2009 08:16
HJ-60 turbotus Nerd-O Maasturiprojektit 64 17.03.2009 18:14
l-200:sen turbotus maasteri Tekniikka & Jutustelu 4 16.11.2006 22:09
3B turbotus Tekniikka & Jutustelu 1 27.09.2006 10:28
Turbotus jansku Tekniikka & Jutustelu 8 07.12.2003 19:28


Sivu luotu: 11:32 (GMT +2).