Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 19.03.2006, 22:08
Paavo Paavo ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 16.01.03
Sijainti: Oulu, Finland
Viestit: 4.363
Perusasetus

Muutama erilainen vastausvaihtoehto:

1) ei kannata korottaa lainkaan, varmasti paras hinta/hyöty suhde, kovaa ajoa vaan
2) alle hieman isommat (max. muutoskatsastettavat) renkaat soppelilla kuviolla (AT/MT), erinomainen hinta/hyötysuhde.
3) jos korotat niin älä ainakaan koria rungolta, ei nosta esim. sitä roikkuvaa jakista yhtään, tekee vaan tilaa isoille renkaille mutta on IMHO hyödytön muuten

Jos maastokelpoisuutta haluaa lisää, niin hyvien renkaiden jälkeen tarvittaessa vinssi, niin alkaa pääsemään, ja ei tarvii ajaa riskillä kovaa pahoihin paikkoihin kun aina pääseen vinssillä eteenpäin tarvittaessa. Lukkoja ei tarvii ihan heti jos vaan alusta toimii eli pyörät pysyy maassa.

-Paavo

PS. olikos alustan max. korotus 75mm? eli neljän tuuman satsit olis ainakin teoriassa laittomia?

"There are only 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't."
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
M: Bobcatin kauhoja, trukkipiikit, ym tarpeellista Mutamies O/M/V Muut 19 20.02.2008 17:18
Manuskoja, varaosaohjelmia, ym. tarpeellista infoa -MaTTi- Linkit 7 27.01.2008 16:00
Pientä kivaa ja tarpeellista nippeliä LaaLaa Linkit 3 12.10.2006 12:38
Hiluxin korotus secretary Tekniikka & Jutustelu 10 09.10.2005 16:45
Hiluxin korotus Mutamies Tekniikka & Jutustelu 0 16.07.2004 19:04


Sivu luotu: 07:20 (GMT +2).