Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 18.05.2006, 23:05
ialas ialas ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 02.05.06
Viestit: 11
Perusasetus

Katsastajan tulkinta kourumaisuudesta


Tästä on aiemmin ollut juttua tällä palstalla, mutta ajattelin vielä kysäistä koska löysin päinvastaisia kokemuksia eri topiikkeista. Oon laittamassa Troopperiin 30x10.5 renkaita ja joudun vähän leventämään lokareita. Ajattelin kuvan mukaista yksinkertaista PE-muovilevystä leikatun soiron ruuvaamista jatkoiksi. Miten muutoskatsastuksessa yleensä tulkitsevat kourumaisuus-vaatimuksen, eli sen että lokarin täytyy tulla 3 cm alaspäin. Riittääkö se että allaoleva oikea lokari on kourumaisuusvaatimuksen mukainen ja voiko siis jatko-osa olla suora?? Vai onko tämä katsastajan tiukkapipoisuudesta kiinni?

Kuvissa vielä vanhat renkaat. Huomasin just että täytyy vähä renkaan takaa vetää 5 cm leveää osaa alemmaksi että 10 cm ehto maksimietäisyydelle akselista täyttyy... Onko kokemusta miten tarkkaan syynäävät?


Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Oikea tulkinta Milleniar Niilo Paasivirta - Correct Opinions 1 05.03.2008 00:16
STRO- kirjasen tulkinta Rölli Tekniikka & Jutustelu 45 11.12.2007 18:57
Päivän tulkinta karjapuskurin teosta? IsoA Tekniikka & Jutustelu 3 10.10.2007 17:16
Mikä on typerin AKE:n sääntö/tulkinta? Ahosensetä Tekniikka & Jutustelu 36 07.04.2006 22:31
Baltic cupin (TR2) säännöt ja tulkinta? SauliS Tekniikka & Jutustelu 9 10.02.2005 09:25


Sivu luotu: 16:58 (GMT +2).