![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
|||
|
|||
![]() Katsastajan tulkinta kourumaisuudestaTästä on aiemmin ollut juttua tällä palstalla, mutta ajattelin vielä kysäistä koska löysin päinvastaisia kokemuksia eri topiikkeista. Oon laittamassa Troopperiin 30x10.5 renkaita ja joudun vähän leventämään lokareita. Ajattelin kuvan mukaista yksinkertaista PE-muovilevystä leikatun soiron ruuvaamista jatkoiksi. Miten muutoskatsastuksessa yleensä tulkitsevat kourumaisuus-vaatimuksen, eli sen että lokarin täytyy tulla 3 cm alaspäin. Riittääkö se että allaoleva oikea lokari on kourumaisuusvaatimuksen mukainen ja voiko siis jatko-osa olla suora?? Vai onko tämä katsastajan tiukkapipoisuudesta kiinni? ![]() ![]() Kuvissa vielä vanhat renkaat. Huomasin just että täytyy vähä renkaan takaa vetää 5 cm leveää osaa alemmaksi että 10 cm ehto maksimietäisyydelle akselista täyttyy... Onko kokemusta miten tarkkaan syynäävät?
|
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Oikea tulkinta | Milleniar | Niilo Paasivirta - Correct Opinions | 1 | 05.03.2008 00:16 |
STRO- kirjasen tulkinta | Rölli | Tekniikka & Jutustelu | 45 | 11.12.2007 18:57 |
Päivän tulkinta karjapuskurin teosta? | IsoA | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 10.10.2007 17:16 |
Mikä on typerin AKE:n sääntö/tulkinta? | Ahosensetä | Tekniikka & Jutustelu | 36 | 07.04.2006 22:31 |
Baltic cupin (TR2) säännöt ja tulkinta? | SauliS | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 10.02.2005 09:25 |