|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
|||
|
|||
Jos peräkärryn rakentaisiMitäpäs pitäsi ottaa huomioon moisessa projektissa jo kärry on jarrulinen tai jarruton. Liekkö jarrutonta kannattaa itse edes tehdä sikäli mikäli ei ihan erityistä kärryä halaja. Mietin vain että tuollainen 3500kg kärry on aika arvokas kaupasta uutena ostaa, tosin eihän se varmasti ole ilmainen tehdäkkään. Minkäslainen paperi sota on konttuurilla jos tuollaista isompaa kärryä menee katsastamaan? Vaatiikos kärryn rakenne jonkin sortin lujuuslaskelmia tai vastaavia. Ilmeisesti akseleista pitää ainakin jonkin laiset paperit löytyä ja lamput pitänee olla varmaankin e merkillä varustettu... Niin ja kaikista niistä osista(aksulat, valot...) mitä pitää kaupasta ostaa voi hyviä kauppapaikkoja/valmistajia vihjata.
|
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja | ||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Peräkärryn kierrejouset | BJ45 | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 12.10.2007 12:51 |
M: peräkärryn akseli 750kg | junnu78 | O/M/V Muut | 0 | 15.05.2007 18:34 |
Peräkärryn talvirengastus | hector | Tekniikka & Jutustelu | 17 | 14.11.2006 23:46 |
OT:Peräkärryn rengaskoko ? | Jyri | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 09.07.2005 21:44 |
OT: peräkärryn vääntösauvajousituksesta | -MaTTi- | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 29.05.2005 18:42 |