Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #30  
Vanha 20.11.2005, 20:25
TimoV:n Avatar
TimoV TimoV ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 09.02.05
Sijainti: Joensuu, Finland.
Viestit: 1.273
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Lainaus:
quote:
Orkkisputket ovat aika kovaa putkea ja niitä voi kyllä olla vaikea saada oikomaan mutkia.
Vähä niinko yks entinen mäkikotka sano, että se on fifty sixti mahollisuudet. Ite toiselta puolelta pudotin orkkis letkujen paikkaa. Toinen alkuperänen putki kesti oikomista ja toinen murtu. No ei ollu paha rasti väännellä siihen uutta pitempää putkee.
Samat kokemukset, vaikka en siirrellytkään kiinnitysten paikkoja. Letkuja vaihtaessa ja jarruja huoltaessa väkisinkin piti laittaa uudet kupariputket tilalle, kun entiset eivät kestäneet minkäänlaista liikuttelua rikkoutumatta. Aika kovaa on alkuperäinen materiaali ja jos on vähänkin ruosteessa, on rikkoutumisvaara ilmeinen.

Mutta eihän tuo kupariputki niin paljon maksa...

-TimoV

"Dieselit ovat köyhiä varten!" RR 3.5EFI Vogue, 1986
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Suskan jakarin välittämien T.T.T Tekniikka & Jutustelu 3 24.05.2006 23:17
UU-pultti Tekniikka & Jutustelu 10 27.12.2005 15:44
Jakarin puslat jeeppi-eki Tekniikka & Jutustelu 2 04.11.2004 00:08
Rangen jakarin kiinnitys runkoon mikjus Tekniikka & Jutustelu 8 07.06.2004 22:01
O: pari rangen 15" vannetta Paavo O/M/V Muut 0 30.04.2004 17:49


Sivu luotu: 11:19 (GMT +2).