Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #2  
Vanha 07.11.2005, 11:13
jiihoo jiihoo ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 02.03.05
Sijainti: Oulu, Finland.
Viestit: 74
Perusasetus

Ite hommasin pajeron laatikkoon tamgearsilta laakerit. Oli ratkasevasti halvempi setti, kuin Aineella=mitsuorkkis. Toisaalta jos olis avannut laatikon ennen laakereitten ostoa, olis voinu todeta, että osa laakereista ihan vakiotavaraa, saa laakerikaupasta samoin stefat. Loput olikin sitten tamgearsiltakin mitsun pussissa, hinta kuitenkin halvempi näiden osalta kuin aineella, mutta kalliimpi kuin paikallisessa laakeriliikkeessä. Kannattaa siis jos on mahdollisuus, purkaa ensin ja ostaa vakiolaakerit ja stefat muualta ja sitten loput tamgearsilta. Tämähjän ei tietenkään päde kuin mitsuun, mutta yleisenä ohjeena .

Tamgearsilla oli kyllä hyvä palvelu muuten, mutta tuli yksi väärä stefa.

Tuskin tuo laakereilla miksikään muuttuu, tuo kakkonen, synkro vai siirtäjä, viisaammat kertoo?

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
king capin laatikko remppa? KingKong Tekniikka & Jutustelu 12 05.12.2006 20:17
BJn jakis remppa (H41?) mikjus Tekniikka & Jutustelu 1 28.01.2006 20:46
Vanhan koneen remppa Turbo Tekniikka & Jutustelu 2 28.01.2005 00:09
patukka + kone remppa ? joker Tekniikka & Jutustelu 3 14.01.2005 08:09
O: NP 205 pto-aski 4x4_76 O/M/V Muut 0 01.10.2003 07:50


Sivu luotu: 20:06 (GMT +2).