Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 27.02.2006, 22:01
Pasi Pasi ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 12.03.04
Sijainti: Pornainen, Finland.
Viestit: 340
Perusasetus

Volvo C303/TGB11 siviili/armeijamallien erot?


Mitäs eroja löytyy? Merkittäviä?

Opin jo, että siviilimallissa on 12V sähköt ja kytkintä käytetään vaijerivälitteisesti, mutta onkos jotain muita eroja?

Kiinnostavimpia olisivat erot jossakin kriittisissä paikoissa, kulutuskestävyyden tai rasitusvahvuuden kannalta.

Olisi kiikarissa siviilikäytössä ollut C303...

--
T: Pasi & Pajero -89 3.0V6 LWB

__________________
Terv Pasi
__________________
Ilman offipeliä...
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
m/v volvo c303 jakenbj O/M/V Ajoneuvot 8 12.06.2008 19:31
M: Volvo C303 vm.75 Holst O/M/V Ajoneuvot 8 12.10.2007 16:23
M: C303 -79 siviili "Blondi" MYYTY! Pasi O/M/V Ajoneuvot 14 25.12.2006 17:25
M: Volvo tgb11 (C303), myös vaihto -MYYTY- Pauli O/M/V Ajoneuvot 25 12.04.2006 16:29
M: Volvo TGB11 MYYTY LaaLaa O/M/V Ajoneuvot 36 06.02.2006 21:48


Sivu luotu: 01:06 (GMT +2).