![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
|||
|
|||
![]() Volvo C303/TGB11 siviili/armeijamallien erot?Mitäs eroja löytyy? Merkittäviä? Opin jo, että siviilimallissa on 12V sähköt ja kytkintä käytetään vaijerivälitteisesti, mutta onkos jotain muita eroja? Kiinnostavimpia olisivat erot jossakin kriittisissä paikoissa, kulutuskestävyyden tai rasitusvahvuuden kannalta. Olisi kiikarissa siviilikäytössä ollut C303... -- T: Pasi & Pajero -89 3.0V6 LWB
__________________
Terv Pasi __________________ Ilman offipeliä... |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
m/v volvo c303 | jakenbj | O/M/V Ajoneuvot | 8 | 12.06.2008 19:31 |
M: Volvo C303 vm.75 | Holst | O/M/V Ajoneuvot | 8 | 12.10.2007 16:23 |
M: C303 -79 siviili "Blondi" MYYTY! | Pasi | O/M/V Ajoneuvot | 14 | 25.12.2006 17:25 |
M: Volvo tgb11 (C303), myös vaihto -MYYTY- | Pauli | O/M/V Ajoneuvot | 25 | 12.04.2006 16:29 |
M: Volvo TGB11 MYYTY | LaaLaa | O/M/V Ajoneuvot | 36 | 06.02.2006 21:48 |