![]() |
Volvo C303/TGB11 siviili/armeijamallien erot?
Mitäs eroja löytyy? Merkittäviä?
Opin jo, että siviilimallissa on 12V sähköt ja kytkintä käytetään vaijerivälitteisesti, mutta onkos jotain muita eroja? Kiinnostavimpia olisivat erot jossakin kriittisissä paikoissa, kulutuskestävyyden tai rasitusvahvuuden kannalta. Olisi kiikarissa siviilikäytössä ollut C303... -- T: Pasi & Pajero -89 3.0V6 LWB |
Suomeentuoduissa siviilimalleissa on ollut rattilukko. Ainakin siinä ainoassa näkemässäni siviilimallissa.
Rattilukon tarvii ainaki näihin ruotsista tuotuihin leimaa hakiessa laittaa. http://www.danasoft.com/sig/nann0.jpg |
Autojen pakollisista varusteista:
Virta-/rattilukko 1.1.1968 alkaen |
Lainaus:
Koskoo tuo ylempi vain pakuja ja henkilöautoja. Laita C306/TGB13, joka on kuorma-auto. Neuvostosuomenlain mukaan sille voi tehdä lähes vaikka mitä, jota ei henkilö-/pakettiautoon saa. Siinä ei tarviita tuollaisia varusteita sillä onhan se suuri ja mahtava KUORMA-AUTO!!!! Tässähän asetetaan henkilö-ja pakettiautoilijat eriarvoiseen asemaan. esim. matkailu-/kuorma-/linja-autojen omistajiin verraten. Kannellaan EU:n ihmisoikeustuomioistuimeen tästä henkilö-ja pakettiautojen omistajia SYRJIVÄSTÄ laista. Tai ehkei kumminkaan... Suomen tietäen siinä käy niin, että tiukkaavat lakia vaan lisää sieltä toisesta päästä. Huh huh jopatuli avauduttua. Lämmintä kevättä. :) Note! This message was posted anonymously! |
Lainaus:
-- T: Pasi & Pajero -89 3.0V6 LWB |
Lainaus:
Lainaus:
|
[/quote]
Ja tuonko sitten pitää olla mallia "alkuperäinen auton virta-avaimella toimiva" vai kelpaako joku rattiin lukittava keppi tai rati+poljin yhdistelmäkeppi? [/quote] Lukon täytyy olla käytettävissä avaimella siten, että kun avain poistetaan 1. sytytys-/päävirta katkeaa ja 2. avaimen poisto lukitsee esim. rattilukon tai vaihdelukon. http://www.danasoft.com/sig/nann0.jpg |
Sivu luotu: 16:04 (GMT +2). |