![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#8
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Ilmeisesti kestävät kuitenkin ihan hyvin kun tekee itse niihin kunnon putsauksen ennen asennusta?!. Jos joku nyt niitä lukkoja on hommaamassa ja hinta tiedossa tietoa mulle kans kahdelle olis käyttöä. Note! This message was posted anonymously! |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| M: Uazin osia | samisami2 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 15.03.2008 17:36 |
| M: Uazin osia... On myyty. | samisami2 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 51 | 18.07.2007 21:23 |
| Paku UAZin renkaat ja korotus | kalkkuna | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 19.01.2006 18:08 |
| Uazin osia ebay:stä | samisami2 | O/M/V Muut | 8 | 07.09.2005 12:49 |
| Mistä UAZin osia? | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 09.03.2004 08:23 | |