Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #16  
Vanha 07.10.2005, 20:00
Revolver Revolver ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 18.10.04
Sijainti: Porvoo, Finland
Viestit: 1.516
Perusasetus

kyllä sä olet hurja, tuossahan näkyy traktorin jäljet jopa maassa, aivan himo OFFROAD paikoista menit <img src=icon_smile_big.gif border=0 align=middle> mä olisin kiertänyt ton ojan tosi kaukaa jos ei olis vinssiä keulalla ja vähintään 35" rinkulat alla <img src=icon_smile_wink.gif border=0 align=middle>
ihan kivan näkönen pajero niin että ei mene ihan offtopic.

UAZ-315126
"Ulyanovsky Avtomobilny Zavod"
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
O:Pajeron U-pultit vepele O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 2 18.01.2007 21:43
Pajeron räjäytyskuvat Bruno Chit-Chat 5 16.01.2007 23:18
M: Pajeron laatikko, yms. KIM O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 11 30.08.2006 06:45
M: Pajeron takalehtijouset RHR O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 19.07.2006 12:37
Pajeron 3l V6 Tekniikka & Jutustelu 10 20.06.2005 12:04


Sivu luotu: 10:45 (GMT +2).