![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
|||
|
|||
![]() Patrollin alusta- ja tekniikka-asiaaTästä varmasti on ollu juttua, mutta kun ei tolla searchilla löydä. Eli 80-luvun alkupuolen pitkästä Patrollista on kyse. Mikä on suurin rengaskoko, jonka tuohon saa luvallisesti laittaa? 33 ainakin olen nähnyt, mut saakos isompaa...? Kestääkö akselit hyvin esim 35-tuumaiset pallurat? Vai mikä pettää ensin? Korotetaanko noita yleensä muillakin keinoin kuin lehtijousien "kiikkuja/linkkuja" (vai mitä ne nyt oli) laittamalla? Onko tuossa tekniikassa jotain heikkoa paikkaa? Onko jakolaatikon vaihto isokin urakka? Isolla nelikolla rohisee moottorijarrutuksessa. KIITOS!
__________________
-Toyota Camry 2.4 2002 -Toyota Landcruiser HJ60 12H-T 1982 -Citroen Jumpy pikkubussi 2.0 HDi 165 automaatti 2014 -Case 1840 3.9 Cummins -liukuohjattu 1999 |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
M: hj:n vakio alusta! mitsu L200 vakio alusta + | ALPO | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 9 | 07.02.2007 10:38 |
M: Patrollin tekniikka | RankkaAnkka | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 3 | 09.10.2006 20:44 |
M/V KE-20 Tekniikka | Poor | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 21.09.2006 18:41 |
miksi!miksi!patrollin kytkin asiaa voi keutana | Tekniikka & Jutustelu | 17 | 24.04.2006 19:18 | |
Patrollin alusta ratkaisu | Masai | Tekniikka & Jutustelu | 15 | 06.03.2006 14:17 |