Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 30.01.2006, 23:55
osilpi osilpi ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 24.01.05
Sijainti: Sipoo
Viestit: 565
Perusasetus

Patrollin alusta- ja tekniikka-asiaa


Tästä varmasti on ollu juttua, mutta kun ei tolla searchilla löydä.

Eli 80-luvun alkupuolen pitkästä Patrollista on kyse. Mikä on suurin rengaskoko, jonka tuohon saa luvallisesti laittaa? 33 ainakin olen nähnyt, mut saakos isompaa...?

Kestääkö akselit hyvin esim 35-tuumaiset pallurat? Vai mikä pettää ensin?

Korotetaanko noita yleensä muillakin keinoin kuin lehtijousien "kiikkuja/linkkuja" (vai mitä ne nyt oli) laittamalla?

Onko tuossa tekniikassa jotain heikkoa paikkaa?

Onko jakolaatikon vaihto isokin urakka? Isolla nelikolla rohisee moottorijarrutuksessa.

KIITOS!

__________________
-Toyota Camry 2.4 2002
-Toyota Landcruiser HJ60 12H-T 1982
-Citroen Jumpy pikkubussi 2.0 HDi 165 automaatti 2014
-Case 1840 3.9 Cummins -liukuohjattu 1999
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
M: hj:n vakio alusta! mitsu L200 vakio alusta + ALPO O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 9 07.02.2007 10:38
M: Patrollin tekniikka RankkaAnkka O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 3 09.10.2006 20:44
M/V KE-20 Tekniikka Poor O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 21.09.2006 18:41
miksi!miksi!patrollin kytkin asiaa voi keutana Tekniikka & Jutustelu 17 24.04.2006 19:18
Patrollin alusta ratkaisu Masai Tekniikka & Jutustelu 15 06.03.2006 14:17


Sivu luotu: 02:28 (GMT +2).