Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #17  
Vanha 19.01.2026, 13:57
JasuT:n Avatar
JasuT JasuT ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 28.10.17
Sijainti: Korpilahti
Viestit: 596
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tekniikkamies Näytä viesti
Mitenhän on kun katsellut vanhoja traktoreita esim. metsä- ja kiinteistöhommissa, monet niistä pörisee helkutisti vaikkapa omakotialueella…

Mitenhän olis jos sellasessa olis joku auton moottori, mullaki Scodassa on 2 litranen TDI joku 140 hevosvoimainen, vetää jouheasti ja hiljainen - minkälainen traktorista tulis sellasella.


Jostain syystä Tubessa ei paljon näitä muutoksia.

Puolitelatraktori esimerkiksi menee aika hyvin lumessa. Uudemmalla moottorilla kulkisivat kovempaa.
https://forums.offipalsta.com/showth...137062&page=28
Tuolla jotain jorinaa Volkkarin moottorin asennuksesta Bobcatiin. Taisi olla käyttökokemuksiakin mukaan raportoitu, ainakin semmoista muistelen tuosta ketjusta lukeneeni...
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Kysy mitä vaan, vastataan kun jaksetaan 2022 Catrik Chit-Chat 106 22.01.2023 00:05
Kysy mitä vaan, vastataan kun jaksetaan 2021 33SD Chit-Chat 280 15.01.2022 19:21
Kysy mitä vaan, vastataan ku jaksetaan 2018 Mika_T Chit-Chat 441 02.01.2019 14:32
Kysy mitä vaan, vastataan ku jaksetaan 2017 Nikuzai Chit-Chat 680 31.12.2017 23:06
Kysy mitä vaan, vastataan ku jaksetaan ! SuurSyömäri Chit-Chat 2358 31.08.2012 20:55


Sivu luotu: 17:05 (GMT +2).