|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
Viestiketju tiivistettynä: |
ioni haluaa muuttaa autonsa D21 cabi etetoiseksi pysyvästi ja kysyy, onko helpompi vaihtoehto muuttaa suoraan 2WD:ksi vai halvaannuttaa jakolaatikko ja poistaa etuveto-osat erikseen. hcet suosittelee ottamaan voimansiirron osat etupäästä pois ja asentamaan 2WD tuen ja vaihdatikon. Veon-esso mainit, että tule muitakin osia kuten hitaan nelivedon alennusvaihteisto ja pitkä kardaani. ioni kertoo haluavansa muutoksen harrastusdrifteriä varten ja etsii tietoa kingcabin lootoista LD28 moottorille. Veijon-esso suosittelee kokeilemaan jakolaatikkoa ilman etuvetoa ja Tossavainen ehdottaa Nissan Cedricin vaihteiston käyttöä moottorin yhteydessä. hcet mainitsee, että takavetoon kytkeminen on yksi vaihtoehto, joka toimii kepin asennolla. Huolellinen suunnittelu vaaditaan voimansiirron osien kestävyydestä, kun tehopotentiaali kasvaa. lopuksi wikke kyselee, liittyykö keskustelu suosittuihin driftausharrastuksiin. Yhteenvetona keskustelu käsittelee auton muuttamista 2WD:ksi driftausharrastusta varten, ja osallistujat jakavat vinkkejä ja neuvoja voimansiirron muutokseen liittyen, kuten osien poistoon ja vaihtoehtoisiin vaihteistoihin. |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#17
|
||||
|
||||
Lainaus:
Ketjun jos ottaa pois niin sitten ei ainakaan helise. |
Luokat |
2wd, nissan king cab, voimansiirto |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja | ||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
soa muutos | petrool | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 15.08.2009 11:34 |
ABS ja rengaskoon muutos? | wikke | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 04.03.2008 21:09 |
Tulipelti muutos!? | SoSo | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 25.09.2006 18:29 |
N2 muutos N2G | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 25.08.2006 19:41 |