![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#10
|
||||
|
||||
|
Neljästä murikan kytkimestä ainostaan yhdessä oli kumpikin piuha ehjä. Kaivelin sitten yhdestä kytkimestä hiukanmatkaa piuhaa esille siitä valetusta kumimössöstä ja kolvailin siihen sen verran tinaa että ottaa maita. Nyt se sitten yhden piuhan maadoittava kytkin. En ymmärrä miksi alkujaankaan sen pitää olla kahdella piuhalla sillä kyllähän se murikka on aika hyvin samassa potentiaalissa muun rungon kanssa.
www.G-69.tk - www.pahama.com |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Laturin merkkivalon toiminta | Saimon | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 25.09.2007 23:30 |
| lukkojen sopivuudesta | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 16.11.2006 11:54 | |
| (kytkettävien)Lukkojen Käyttö!! | OffBeast | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 09.02.2005 10:04 |
| Lukkojen kytkentä sähköllä? | Grau | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 09.10.2004 00:50 |
| HJ-61 lukkojen kytkentäsydeemit berttaan? | mikjus | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 28.08.2004 23:25 |