Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja wikke
Pointti nyt lähinnä se että mikä kumma nyt "hätkähdyttää". Sekö että Volvo teki "havainnon" asiasta joka ollut vuosia tiedossa?
|
En erityisemmin hätkähtänyt.
Henkilökohtaisella tasolla tässä kuussa mennyt toista tonnia viimevuosituhannen nelivetoajopelin huoltoihin, jotka oli kasautunut ja tarvinnee siirtymävaiheen ratkaisun, joten vanhakin syytä toimia.
Sähkövaihtoehdot tulee kyseeseen jos harkitsee uusia tai lähes uusia, mutta se rajaa ominaisuuksia. Jos taas painottaa hyvää kuljetuskykyä ja hinauskykyä, voi olla, ettei käyttöön ole riittävästi rahaa pidemmän päälle.
Yksi muuttuja on asumisratkaisu, joka ei tällä hetkellä tue täyttä autottomuutta.
Nyt on joillekin tullut varteenotettavaksi yksityisleasing vaihtoehto, jolloin ei tarvi kauhean pitkäksi ajaksi sitoutua. Jos vanhalta pohjalta tekisin valintaa, olisin ehkä uuden neliveto Hiluxin kannalla, mutten usko sellaisen tulevan pidemmän päälle eduliseksi. Se on sitäpaitsi kalliimpi kuin eduliset sähköautot.
Vanhoja autoja saa halvalla, olisinko eilen saanut Yariksen ilmaiseksi, jossa jotain sanomista. Volvoista puheenollen monet V70 ja S80 sinänsä mukavia pelejä, saa puoli-ilmaiseksi, mutta niiden varaan ei voi ajeluita laskea. Näin vuodet vierii ja tekee tehtävänsä.