Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Hcet
No jos ajattelet että siellä olis normaali sisäpuhallinta yli tuplasti tehokkaampi 4kw lämmitin mikä on sen 10min päällä niin ei se hirveää lovea tee 80kwh akkuun.
Ja mitä seurannut niin ei se pakkanen sitä kantamaa tapa vaan vesisade/loskakeli ylipäätään kaikki mikä vastustaa pyörän pyörimistä.
|
Itsellä menee ja tilataksissa meni ihan kunnolla dieseliä kylmillä ilmoilla. Taksissa ehkä eka tunti kannatti ajaa webasto pääl ja ne ei ollut tavallisia henkilöautoja. Sähköpyörä myös ahmii sähköä kylmällä ilmalla.
Sellaisessa edukkaammassa Nissan Leafissa on joku 40 kWh akku. Kuvittelisin et kaupunkireissu olis kiva lisälämmittimellä. Onhan se talvella kurja jos lämmittämisellä joutuu toimintasädettä optimoimaan.
Pihasta lähtiessä käytän 1500 watin TT Thermoa ja on hyvä juttu, että ennen 80 kilsan rajoitusta saa ikkunat puhtaaksi. Energiaa menee.