![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
|
Itse värkkäillyllä, käsin käännettävällä aurantekeleellä olen oman pihan siivoillut jo liki kymmenen vuotta. Vinssinosto on persiasta, varsinkin mekaanisen kanssa, kun joutuu kolmea keppiä hämmentämään. Joku pakotettu kääntökin nopeuttaisi hommia mukavasti. Silti tuolla tekee hommat pari tuntia nopeammin, kuin fiskarssilla ja toista tuntia nopeammin, kuin stigan lingolla.
Moneen otteeseen olen hydrauliikkaa tuohon suunnitellut, mutta toistaiseksi sopivia osia on tullut vastaan ns. tyhjätaskuvaiheessa. Eli samalla kaavalla tulevaan talveen. |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Hydraulisylinterin tiivisteiden vaihto Tampere | Racingrabbit | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 08.06.2020 18:08 |
| Syöttöpumpun lukitseminen | Nevakiitäjä | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 15.03.2011 06:28 |
| Hydraulisylinterin lähtöjen asento | veijon-esso | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 10.11.2010 20:59 |
| Hydraulisylinterin iskun rajoitus? | kivinen | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 25.08.2005 10:48 |