![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#31
|
||||
|
||||
|
Korjataas vielä suutintermejä, eli mulla oli Kempin omia 0,6mm virtasuuttimia (mistä lanka tulee läpi) koneessa eikä toiminut niillä.
Kaasusuutin oli se mikä koneen mukana tuli, mutta sillähän ei ollut merkitystä tässä tapauksessa.
__________________
An nescis, quantilla prudentia mundus regatur |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Ostettu Kemppi minarc mig 200 tai esab caddy c200i | Hepsu | O/M/V Muut | 0 | 23.12.2016 17:04 |
| Myyty Almac 200 A mig | RamIt3500 | O/M/V Muut | 0 | 15.06.2016 10:31 |
| Ostettu 200-300A mig hitsauskone | Killer-Wo | O/M/V Muut | 1 | 06.11.2014 22:18 |
| Myyty kemppi minarc mig 180 adaptive | roopeli | O/M/V Muut | 1 | 26.10.2014 10:33 |
| kemppi minarc mig 150 | perse arska | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 30.11.2009 19:49 |