![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#25
|
||||
|
||||
|
Sain vastauksen:
"Evo200 mallin automaattisäätö ei ole ihan kohdallaan 0,6 langalla,mutta käsi säädöllä ok Evo170 emme ole kuulleet ongelmista. Kun vaihtaa lankakokoa myös virtasuutin on vaihdettava vastaavaan kuin lanka. Markkinoilla on myös kopio virtasuuttimia joiden toleranssit on aivan mitä sattuu. Suosittelemme käyttämään alkuperäisiä osia parhaan hitsauskokemuksen saavuttamiseksi" Noniin onko kokemusta toimiiko 200 malli 0.6 kanssa manuaalisäädöillä? Viimeksi muokannut Radis : 02.03.2021 13:20 |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Ostettu Kemppi minarc mig 200 tai esab caddy c200i | Hepsu | O/M/V Muut | 0 | 23.12.2016 17:04 |
| Myyty Almac 200 A mig | RamIt3500 | O/M/V Muut | 0 | 15.06.2016 10:31 |
| Ostettu 200-300A mig hitsauskone | Killer-Wo | O/M/V Muut | 1 | 06.11.2014 22:18 |
| Myyty kemppi minarc mig 180 adaptive | roopeli | O/M/V Muut | 1 | 26.10.2014 10:33 |
| kemppi minarc mig 150 | perse arska | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 30.11.2009 19:49 |