Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #25  
Vanha 01.03.2021, 14:41
Dodger Dodger ei ole kirjautuneena
Tulokas
 
Rekisteröitynyt: 01.03.21
Sijainti: LEMPÄÄLÄ
Viestit: 1
Perusasetus

Uudella Minarcmig 200:lla veetty 15 cm saumaa onnistuneesti 0,6mm langalla. Sen jälkeen vain palaa lanka kiinni eikä hitsuu onnistu enää mitenkään. Lähtö myyjäliikkeeseen het huomen aamulla sen kanssa. Ja vielä onko kukaan uuden koneen omistajista onnistunut rekisteröimään konetta saadakseen laajennetun takuun. Mulla vaan sivut herjaa että ei tunne sarjanumeroa.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Ostettu Kemppi minarc mig 200 tai esab caddy c200i Hepsu O/M/V Muut 0 23.12.2016 17:04
Myyty Almac 200 A mig RamIt3500 O/M/V Muut 0 15.06.2016 10:31
Ostettu 200-300A mig hitsauskone Killer-Wo O/M/V Muut 1 06.11.2014 22:18
Myyty kemppi minarc mig 180 adaptive roopeli O/M/V Muut 1 26.10.2014 10:33
kemppi minarc mig 150 perse arska Tekniikka & Jutustelu 1 30.11.2009 19:49


Sivu luotu: 13:05 (GMT +2).