![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#25
|
|||
|
|||
|
Uudella Minarcmig 200:lla veetty 15 cm saumaa onnistuneesti 0,6mm langalla. Sen jälkeen vain palaa lanka kiinni eikä hitsuu onnistu enää mitenkään. Lähtö myyjäliikkeeseen het huomen aamulla sen kanssa. Ja vielä onko kukaan uuden koneen omistajista onnistunut rekisteröimään konetta saadakseen laajennetun takuun. Mulla vaan sivut herjaa että ei tunne sarjanumeroa.
|
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Ostettu Kemppi minarc mig 200 tai esab caddy c200i | Hepsu | O/M/V Muut | 0 | 23.12.2016 17:04 |
| Myyty Almac 200 A mig | RamIt3500 | O/M/V Muut | 0 | 15.06.2016 10:31 |
| Ostettu 200-300A mig hitsauskone | Killer-Wo | O/M/V Muut | 1 | 06.11.2014 22:18 |
| Myyty kemppi minarc mig 180 adaptive | roopeli | O/M/V Muut | 1 | 26.10.2014 10:33 |
| kemppi minarc mig 150 | perse arska | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 30.11.2009 19:49 |