Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #26  
Vanha 09.11.2020, 08:06
Nerd-O Nerd-O ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 13.05.03
Sijainti: Kusinen pk-seutu
Viestit: 8.877
Perusasetus

Kävin vähän testailemassa miten tuo neliveto nyt toimii. Tuolla perin mutaisella reitillä sen suhteen ei ainakaan ollut mitään ongelmaa. Keula ja perä veti ihan ok. Lisäksi tyhjäkäynnillä kun menee niin se neliveto on päällä koko ajan. Ei tarvi odotella keulan sutimista. Hieman kaasua kun lisää niin esp aktivoituu ja jarruttaa sutivaa rengasta. Näin ollen ristiriipunta ei ole ongelma. Sillä 4wd lock nappulalla en huomannut olevan yhtään mitään vaikutusta. Muuta kuin merkkivalo syttyy.

Tällä viikolla huolto osien pitäisi saapua öljyjen kera. Testaillaan sitten onko niiden vaihdolla asiaan vaikutusta. Jos se ei auta niin pitää katsella jostain käytettyä takaperää.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Levyt takana? RIPAX Tekniikka & Jutustelu 11 09.02.2011 09:34
DIESEL tuo kummallinen voimaöljy... Mikki Tekniikka & Jutustelu 8 07.12.2009 12:24
100% lukko takana? kädetön simola Tekniikka & Jutustelu 5 25.09.2009 11:20
Isuzu Trooperin kummallinen neliveto-ongelma Tekniikka & Jutustelu 9 20.03.2008 09:54
lock right edessä ja takana Tekniikka & Jutustelu 5 17.11.2007 21:21


Sivu luotu: 00:23 (GMT +2).