![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#15
|
|||
|
|||
|
Nythän alkaa koukun asennus olla tarkkaa touhuu. Jos oikein jännittää 10.9 tapin kestävyys niin laita 12.9 tapit ja viimeisenä vippaskonstina ylipitkä tappi ja holkki että saapi pienen venymisvaran. Niinkuin metsäkoneen kuormaimen kiinnityksissä käyttäävät jos tapit paukkuu poikki.
Tai sitten vaan 10.9 tapit, nord-lock aluslevy ja momenttiavaimella kiristys noin 115Nm ja kovaa ajoa. Nii ja putsaat liiat paskat pois kiinnityspintojen välistä. |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Vetokoukun tekeminen | Eskimo | Chit-Chat | 20 | 16.01.2014 19:04 |
| vetokoukun piirustukset | calma | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 30.06.2013 21:53 |
| Pajeron (-88) vetokoukun pultit | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 13.08.2010 07:37 |
| Ostettu SA vetokoukun tai vastaavan | juba | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 14.03.2010 20:28 |
| Vetokoukun "painoista" | pee | Tekniikka & Jutustelu | 16 | 13.05.2005 22:24 |