![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#13
|
||||
|
||||
![]()
Ei persana sentään. Mä oon touhunnut noiden kuormausnosturien kanssa vuodesta 2005 ja nykyään polttavat tuolla Bolognassa Effereihin osia SSAB:n Strenx-levystä välillä 700-1300.
Täytyypä soittaa heti huomenna ja sanoa että lopettavat ny jumalauta tollasen lasinhauraan paskan käyttämisen ja siirtyvät vanhaan kunnon viiskakkoseen niin alkaa rakenteet kestämään. Kuten niin monesti ennenkin olen sanonut, jos ei osaa mitään kannattaa pitää kädet taskussa ja jos ei ymmärrä niin suu kiinni.
__________________
If idiots could fly, internet would be an airport. |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Vetokoukun tekeminen | Eskimo | Chit-Chat | 20 | 16.01.2014 19:04 |
vetokoukun piirustukset | calma | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 30.06.2013 21:53 |
Pajeron (-88) vetokoukun pultit | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 13.08.2010 07:37 |
Ostettu SA vetokoukun tai vastaavan | juba | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 14.03.2010 20:28 |
Vetokoukun "painoista" | pee | Tekniikka & Jutustelu | 16 | 13.05.2005 22:24 |