![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Eli mielestäsi vetokoukulle tai vaikka tukivarsiin tai panhardiin pitäisi käyttää liian heikkoja pultteja siksi, että näkee jos ne alkaa muuttamaan muotoaan? Silti ne pultit katkeaa ennenkuin 10.9 edes muuttaa muotoaan. Oletko ihan tosissasi?
Minäpä käyn kertomassa vaikka Kalmarille että älkää nyt saatana laittako 10.9 pultteja jalkojen ja yläkehän saumaan, kun niistä ei näe taipuuko ne ennen murtumista ![]() Ja tuo lasimaisen hauras suurlujuusteräs.. Ihan oikeasti? ![]()
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Vetokoukun tekeminen | Eskimo | Chit-Chat | 20 | 16.01.2014 19:04 |
vetokoukun piirustukset | calma | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 30.06.2013 21:53 |
Pajeron (-88) vetokoukun pultit | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 13.08.2010 07:37 |
Ostettu SA vetokoukun tai vastaavan | juba | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 14.03.2010 20:28 |
Vetokoukun "painoista" | pee | Tekniikka & Jutustelu | 16 | 13.05.2005 22:24 |