![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#20
|
||||
|
||||
|
Nettivaraosan puolella on ainakin purkuosia Freekkuun useammalla, jos käytetty "uusi" kelpaa, marmoritiskiltä varmaan melko kallis, mutta saa varmaan nopeesti ( esim. Karaasi, Autorep, Offroadpaja).
Kattelin varaosaluettelosta, niin niitä näyttäis olevan kahta versioita, 4- ja 5-johtoista, riippuen vin numerosta (vuosimallista). up to VIN YA999999 MLZ100050L (5-piuhanen) VIN 1A000001 on MDQ100170L (4-piuhanen) UK:n varaosakaupoissakin näyttää melko hintavalta, e-bay:stä saattaa löytyä edullisia, joskin varmaan pääosin "pre-owned". EDIT: niin, ja toihan ei ole vaan "kiinni/auki"-vena, vaan siellä on askelmoottori joka säätää venttiiliä.
__________________
---------------------------------------- If it works, tear it apart and find out why! https://roverfriends.fi/palsta/ ![]() 3 Amigos-never travel alone Viimeksi muokannut Kaitsu67 : 09.07.2020 14:37 |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| th400 temppuilee | kimitin | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 18.05.2011 14:14 |
| 1kz-t temppuilee! | pulu | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 17.12.2009 22:38 |
| Valot temppuilee | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 04.02.2008 20:17 | |
| Tietokone temppuilee?-Kunnossa jälleen- | -Jyki- | Chit-Chat | 7 | 22.05.2007 20:53 |
| RJ:n nopee 4wd temppuilee | RJ70 | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 03.03.2007 21:37 |