![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#11
|
|||
|
|||
|
Ei tässä imupuolella ole mitään anturia, ainakaan ihan perinteisessä paikassa.
![]() Hieman rispaantunut johto ja johtojen korjauksia löysin imusarjan alapuolelta. Harmiksi on liittimen juurelta kuoriutinut johdon kuori hieman, eikä tuota taida saada vaihdettua muuta kuin imusarja pois käyttämällä ja uudella liittimellä. Toki jos sais pinnit ehjänä johdot liittimestä niin mahdollista voisi olla sitten vaihtaa pelkät johdot. Siitä en osaa sanoa auttaako asian. Viimeksi muokannut AnttiJuhani : 07.07.2020 11:46 |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| th400 temppuilee | kimitin | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 18.05.2011 14:14 |
| 1kz-t temppuilee! | pulu | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 17.12.2009 22:38 |
| Valot temppuilee | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 04.02.2008 20:17 | |
| Tietokone temppuilee?-Kunnossa jälleen- | -Jyki- | Chit-Chat | 7 | 22.05.2007 20:53 |
| RJ:n nopee 4wd temppuilee | RJ70 | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 03.03.2007 21:37 |