Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja MetAxi
AdBlue tuli tietääkseni tuolloin, cooleri muuttui vesi-ilmatyyppiseksi.
Biturbo-koneen öljynkulutusongelmien piti loppua - 15 vuosimallissa osaparannusten myötä.
140 hv kone muuttui 150 heppaiseksi noihin aikoihin.
Jäin pois merkkiorganisaatiosta syksyllä -14, uudemmista mennään kaverien kertoman mukaan ja mutu-tuntumalla
|
Ainakin näin sivusta seuraavana samat ongelmat jatkuu yhä.
Crafteri syö oljyä mut tehtaan toleranssit sanoo et 0,5 litraa tuhannella on vielä normaalia. Tosin mulla ei mene noin paljoa. 5 tuhannen välein saa litran lisätä. Eli vaihtovälin ollessa 40000 saa siinä välissä lisäillä 8 litraa...
Työnantajalla on joitakin kymmeniä porttereita ja niissä ei ainakaan ole koneen ongelmat muuttunu mihinkään. Yläkertoja ja jakopäitä menee tasaseen tahtiin.
Kaveri on volkkarilla huollossa ollut ikänsä töissä ja joku aika sitten mietti ääneen et kun volkkaria kuitenkin pidetään hyvänä merkkinä ni kuinka paskoja ne muut sitten voikaan olla
Ei semmosta autoa tänä päivänä olekkaan missä ei vikoja olisi. Kyse on vaan siitä et merkkiä valitessa pitää päättää millaisten vikojen kanssa haluaa olla tekemisissä.