Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #24  
Vanha 25.03.2020, 16:49
-MaTTi-:n Avatar
-MaTTi- -MaTTi- ei ole kirjautuneena
Guru
 
Rekisteröitynyt: 27.07.04
Sijainti: Jokela, Finland.
Viestit: 11.073
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja john_k Näytä viesti
Oma työtapa henkilöautojen taka-akselin paikkeille:

-tankki pois
-apurunko pois
-irtoruoste ja irto pohjamaali hiekkapuhaltamalla pois
-Dinitrol ML ohuesti
-Dinitrol dinitrol CAR paksua massaa reilusti ja useita kerroksia

Ei ongelmia.


Mielestäni tärkeintä on saada pois irtonainen ruoste ja maali.
Laittaisin ruosteen estävää maalia pellille ennen ML:ää tai vastaavaa. Ei se vaan pysy siinä pitkässä juoksussa. Ja paksut massat unohtaisin jos tiedossa että alla yhtään ruostetta, vaikka sitä sitten olisi kyllästetty ties millä.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Ruostesuojaus Tekniikka & Jutustelu 8 03.03.2008 08:12
90-luvun bemareiden ruostesuojaus KIM Chit-Chat 9 20.04.2007 16:29


Sivu luotu: 23:09 (GMT +2).