Korotuspalikat on vaan siitä mukavia, että ne voi lähteä pakan ja akselin välistä liikkeelle vaikka olisi hyvätkin tapit/ reiät.
Itse ennemin tekisin kokonaan uudet jousipedit sopivankokoisesta 4-5mm seinämällä olevasta palkista, ja tarvittaessa vielä aavistuksen alkuperäistä petiä pidempänä jotta ne tukee lehteä pituussunnassa hieman paremmin. Samalla on helppo kääntää pinionikulma korotusta vastaavaksi, mikäli se on syystä tai toisesta muuttunut.
Homma on Trafin säädösten mukaan täysin laillista, jollei sitten joku nutipää katsuri tulkitse niin että jousipedin vaihto katsotaan omavalmisteakseliksi.. niitäkin tapauksia on valitettavasti joillekin osunut kohdalle.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.
Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.
Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
|